FANDOM

CHAMERON
Angel
Koszmary piątkowej nocy - 13 odcinek serialu "Nadzdolni Show!", a według polskiej premiery, 7 odcinek. Wyemitowano go 16 grudnia 2012.

OpisEdytuj

Cameron'owi się śni koszmar, więc Chyna go przyjmuje do siebie. Gdy odkrywa ona kołdrę, pod nią jest Sequoia Jones, gwiazda filmowa, która chciała przejąć życie Chyny, i teraz się mści. Zdobyła bowiem ona tajemniczą, nadprzyrodzoną moc, i planuje złożyć ofiarę podczas pełni Księżyca, by zdobyć magiczną moc do przejęcia władzy nad światem. Jej ofiarą ma paść Chyna. Podczas pełni, zwierciadło ma wpływ na Księżyc, i Sequoia czerpie siłę ze szklanego okienka w reflektorze, którego odbicie ma odbić moc Sequoii. Sequoia składa Chinę w ofierze, i zdobywa moc Księżyca, a Oliwka chce ratować przyjaciółkę, ponieważ Paisley, Lexi, Angus, Fletcher, Ethan i Vanessa są przytrzymywani mocą. Oliwka tłucze wszystkie zwierciadła. China znów wraca, a Sequoia zostaje zniszczona przez potężne odbicie potęgi Księżyca, która ją niszczy. Okazuje się, że to był tylko sen Chyny, ale Cameron nadal śpi w jej łóżku. Gdy wychodzą z pokoju, Sequoia nadal leży w łóżku Chyny i z potęgą Księżyca, jako Anioł (uzyskała moc Anioła, gdy została zniszczona), planuje ostateczną zemstę na Chynie...

Obsada:Edytuj

Główna:Edytuj

China Anne McClain jako China Parks

Jake Short jako Fletcher Quimby

Sierra McCormick jako Oliwka Doyle

Dominko13 jako Ethan Parks

Carlon Jeffery jako Cameron Parks

Aedin Minicks jako Angus Chestnut

Stefanie Scott jako Lexi Reed

Allie DeBerry jako Paisley Houndstooth

Vanessa Morgan jako Vanessa LaFontaine

Gościnnie:Edytuj

Zendaya Coleman jako Sequoia Jones/Anioł Sequoia Jones

Nieobecna:Edytuj

Zach Steel jako Henry Gibson

Bonnie Morgan jako Svetlana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki