FANDOM

630px-Cholive101
Utrata pamięci, wzrost potęgi
- 6 odcinek sezonu 1 serialu Nadzdolni Show! Wyemitowany zostaje jako pierwszy odcinek sezonu 1 serialu, 24 listopada 2012.

Fabuła:Edytuj

Chyna, Oliwka, Fletcher, Angus, Gibson oraz Svetlana przygotowują się do nowego semestru w Instytucie A.N.T. Tymczasem Angus nie radzi sobie ze swoją szafką, w której ma stoisko z kebabami. Chyna, Oliwka i Fletcher chcą mu pomóc, przez przypadek, kebab udarza Paisley w głowę, tuż przed historią. Nikt nie podejrzewa, że Paisley straciła pamięć. Na historii, klasa Paisley i Insektów uczą się o greckiej mitologii. Paisley, po lekcjach, uważa, że jest Królową Licealistów, i musi walczyć na wojnie, jak w dawnych czasach w Grecji, z wrogiem, którym dla niej są Insekty. Chyna postanawia zostać Królową Insektów, i stoczyć wojnę z Licealistami. Przyjaźń Oliwki i Chyny zostaje wystawiona na próbę... Tymczasem Svetlana, Gibson, oraz Angus poznają kuzyna Chyny - Ethan'a Parks'a. Okazuje się, że jest on bardzo inteligentny, bardziej niż Oliwka, zna się lepiej na komputerze, niż Angus, i jest lepszy w gimnastyce od Svetlany. Chcą oni wyeliminować Ethan'a. Jednak, Ethan dołącza do Instytutu A.N.T. Tymczasem Paisley znowu obrywa kebabem po głowie i odzyskuje pamięć. Przychodzi Dyryktor Skidomore i wszyscy zostają zawieszeni. Pod koniec odcinka, Dyryktor Skidmore dostaje po głowie kebabem, i traci pamięć! Angus mówi jej, że jest jej "Królem".

Obsada:Edytuj

Główna:Edytuj

China Anne McClain jako Chyna Parks

Jake Short jako Fletcher Quimby

Sierra McCormick jako Olive Doyle

Stefanie Scott jako Lexi Reed

Allie DeBerry jako Paisley Houndstooth

Aedin Minicks jako Angus Chestnut

Zach Steel jako Henry Gibson

Bonnie Morgan jako Svetlana

Dominko13 jako Ethan Parks

Nawracająca:Edytuj

Mindy Sterling jako Dyryktor Susan Skidmore

Więcej z Fandomu

Losowa wiki